vadå jag är uppe hur tidigt som helst

Godmorgon bloggen!

Är jag uppe tidigt idag? svar "JAAA"
Jag vaknade och kunde inte sova, och så hadee jag växtvärk
som inte är växtvärk, för jag växer inte mer, men det känns
precis som växtvärk, och jag har det seriöst 1 gång per dag.
Så jag måste åka till någon doktor och kolla vad det är för något
för det gör hur ont som helst, och så har jag det väldigt ofta.

Men nu ska jag kolla klart på "håkan bråkan och Josef" sen efter
det ska jag nog duscha, skulle gjort det ikväll för jag inte orkade
gå upp så tidigt idag, men nu blev det ju så ändå, så det var ju ganska bra!

Sen vid typ halv 12 åker jag och Hannah in till stan, ska inte ta
med mig några penagr tror jag, elr jo kanke 500;- tar jag med, ska försöka
att inte köpa något, för jag ska spara till en dator, som jag aldrig
kommer få råd med, men ändå, jag har faktiskt 1500;- som är kvar
från konfirmationen, men aja, jag får se hur jag gör.
Men jag kanske bloggar mer senare får se om jag hinner, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0