usch så äckligt

Godmorgon bloggen!

Dagen började med att jag hoppade in i duschen, sen när
jag kom ut så skulle min bror åka och fiska, så går han ut, sen
kommer han springandes in hur rädd som helst, och skriker "EN ORRRRM"
Jag blev hur rädd som helst, och Tobias ringer till pappa och frågar: "Får
jag slå ihjäl en orm som ligger på trappen" självklart säger pappa då " JAAA"
Alla i min familj är livrädda för ormar så ni vet.
Sen ska han ut och slå ihjäl den, men då sticker den iväg, och 2 minuter
senare kommer pappa från jobbet för att hjälpa till att slå ihjäl den.
Och så letar dom efter den, och jag hoppar upp på stutsmattan för att
hjälpa till att leta efter den, och seriöst, mina ben skakakakakkaka som fan.
Tillslut hittade dom den och skulle döda den, men då missade Tobias den självklart.
Men sen fick dom tag på den, och döda den :D Och så högg Tobias av huvudet på den! (Y)
Och nu finns den inte mer, elr jo, på våran gräsmatta ligger den.


Ser ni huvudet??? :)

Och ja, vi vet att man inte får döda en snok, men när den ligger
på våran trappa så får man det, för den får inte vara så närgången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0