SKOLAN ÄR SLUT! :D

Nu har jag typ precis kommit hem från kyrkan!
Det har gått riktigt bra, bara att jag tycker det är hur drygt
som helst att sitta där och bara vänta, så jag satt och sjöng väldigt fint
tyckte iaf Matilda, Vicki och Amanda, hhihiih! :)
Sen fick vi våra betyg, kanske inte dom bästa, men ah!
Men nu blir det bara att chilla ett tag, sen kanske folk vet inte! :)

Igår var jag ju på bal, och det var verkligen super roligt.
Hur fina som helst var dom vill jag lova! God mat fick vi också!
Nu får ni se någon bild på några! Vill inte lägga upp alla men ah!


Tobias och Lina!



Victor, Sara, Tobias, Lina, Elin och Simon!


Victor och Sara

Alla var verkligen jätte fina! :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

ohjaa, du sjöng vackert (Y)

2010-06-10 @ 19:55:26
Postat av: lina

jag blundar ju på alla bilderna ju!

2010-06-10 @ 23:08:49
Postat av: Tiiina

svar till Vicki: jag var super duktig! :D

svar till Lina: nej det var verkligen jätte fin Lina! :)

2010-06-23 @ 12:47:34
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0