"shake it to wake it"

Rubriken? Yeeeeah

Tjabbbbbba !

Orkar egentligen inte blogga, men jag gör det för att va snäll.
Dagen har varit hur go som helst, åkte till Bomstad så vi badade lite
och bara låg i sanden och jag somnade som vanligt, hur gött som helst!
Sen orkar jag inte berätta mer om dagen, hahah!
Men tack för dagen charmiga Hannah Hamberg

Nu ska jag upp och städa mitt charmiga rum, ALLA kläder från min
garderob ligger mitt på golvet, och jag skojar inte! :P haha
Sen blir det nog lägga sig och kolla film elr något!
Men imorgon blir det iaf stan med Annieeee! Ska nog inte köpa något
elr jag får se, det blir alltid något när jag väl är där! ;) aja, bloggar mer
imorgon, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0