Nu är jag lite gladare

Nu har jag precis ätit och så, skulle vart med Hannah en stund
idag, men vi hann aldrig, för jag skulle egentligen till Jockes sommarstuga
och sova i tält där inatt med massa folk, men så blir det inte nu, det är
konstigt väder ute, så nu ska nog jag, Annie, Tobias och Albin va ist.
Jag ska iaf sova hos Annie, får se om någon annan också ska det!
Kanske blir mer folk ikväll och så, men det här blir nog bra iaf!
Så om det blir som vi sagt nu så ska Annie komma till mig och
så ska vi baka chokladbollar som det heter, hahahha.. sen efter det
ska vi åka och köpa godis och sånt som vi ska tjocka oss med, sen
senare ikväll kanske vi åker och köper oss en pizza eller något liknande.
Ska försöka ta lite bilder, men min kamera är trasig så bilderna blir bara damp.
Jag känner att jag alltid pratar om min trasiga kamera, men den är faktiskt trasig
fast det går att ta kort på den, men jag greja as mycket med den innan jag kan
ta kort med den och så, men jag hoppas på en ny innan jag åker till Thailand! :)

Men nu ska jag ladda ner några filmer som vi ska mysa med ikväll, ha det gött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0