"Neeeiiiiij det har hon inte"

Rubriken idag är också riktigt cool! :)
Ni som inte var med fattar inte, men jag orkar inte förklara
heller, och kanske inte ska göra heller ;) hahah.


Idag vaknade jag av att jag fick sms... Hmm..
Och så blev jag riktigt sur när jag såg hur fint väder det var idag.
Så jag vill ut på sjön, men våran båt är hos Annies Farmor och Farfar
för vi ska till dom på Midsommar, och så var Tobias och en ute och fiska
där igår, så dom lämnade båten där, så jag är sur...
Men jag hinner inte ut på sjön heller, för så fort pappa kommer hem ska vi
åka och handla, sen äta och så, sen ska vi på kalas, för mammas moster fyller
år idag, så grattis till henne! :) sen på kvällen måste jag packa, för vi ska
sova där borta också! :)
Det kommer bli riktigt roligt, vi kanske ska åka ring och vattenskidor där borta.
BAra så ni vet så är jag kung på vattenskidor! ;D Skojar inte heller! :)
Men nu ska jag göra mig i ornding för pappa kommer snart!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0