Midsommar

Hejsan alla!

Ska göra ett snabbt inlägg nu bara, för jag åker snart!
Igår var det hur jävla gött som helst, jag åkte till mörudden och badade
med Annie, Andreas och Tim, och det var hur jävla gött i vattnet som helst.
As varmt var det verkligen, sen när man gick upp så var det as kallt.
Men det gjorde ingenting, det var hur gött som helst! :)
Och sen åkte jag hem efter ett tag, för jag hade mycket att göra.
Sen somnade jag vid tjugo i 1, och hade klockan på ringning halv 8.
Så det var bara att gå upp halv 8, och började göra mig i ordning och packa
och så, men nu är jag iaf klar, och väntar på att vi ska åka!
Jag tror att det kommer bli super roligt idag, jag ska åka RING! :D
Det är det roligaste som finns, och jag skojar inte! ;)

Bloggar inge mer idag, och inte imorgon heller, tror jag.
För jag sover ju borta inatt, och jag vet inte när jag kommer hem.
Men vi hörs någon gång! Hoppas alla får en trevlig Midsommar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0