Måste vart något speciellt idag!

Hejsan på er!

Dags att blogga kanskeeeee? dagen har varit super bra!
Jag och Annie åkte in till stan vid typ halv 1 kanske, och
då berättade Annie att det var massa rea, så jag blev typ damp.
Men som vanligt hittar jag typ ingenting på rean, elr jo.
Jag köpte 2 tröjor, som var lika typ, annan färg, och 2 olika storlekar för
jag hade beslutsångest, så jag köpte båda! :) men jag är ändå ganska nöjd.
Annie köpte världens sötaste kjol, blev avundsjuk... :(
Sen åkte vi hem vid typ 5 kanskeeee, och då kom Andreas efter ett tag.
Så vi var med han ett tag, och nu har precis pappat hämtat mig, så nu
ska jag sitta här ett tag, sen blir det nog sova, jag är så jävla trött hela tiden.

Och jag orkaaaaaaar inte blogga seriöst, allt känns bara tråkigt.
Så ah, jag kanske inte bloggar på ett tag, elr jag gör det när jag har något
att säga, hahah! ;)

Och Annie, du ska veta att jag älskar dig hur mycket som helst, finns för dig
hela tiden, du är den bästaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0