"Man blir blöt om man badar"

Rubriken är cool, jag ville bada, men jag ville inte bli blöt.
Så, sådär lät det när jag ville bada, men ändå inte! :)
Charmig jag!

Åkte på sjön förut med Annie, Albin och Andreas, dom var lite sura
på oss när jag och Annie var lite dryga, men båda låg i soffan när
dom skrev " Vi åker NU" Så vi fick bråttom, och ja var tvungen att ha cola!
Men till slut kom vi dit, och jag hade verkligen panik när vi åkte båt.
För jag litade inte riktigt på Albin, så jag var aaaas rädd.
Sen låg vi bara där och stekte i solen hur gött som helst vill jag lova.
Sen åkte vi hem vid halv 7, och då låg jag, Annie och Andreas på mörudden
och det var också hur gött som helst.
Kunde lagt in lite bilder, men tyvärr går inte det, för jag har inge minneskort . :(
Men jag ska fixa det efter midsommar, hinner inte nu!
Men tack för dagen mina älsklingar! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0