JAG ÄR HEMMA

Hej alla söta människor.

Nu är Tina Griberg äntligen hemma efter en lång helg på tye!
Men det har varit bra, men lite små drygt ibland.
Men det har varit super roligt ändå!
När vi hade kommit tillbaka igår, så åkte vi ring.
Och jag åkte ur ringen två gånger, första gången åkte jag på sidan
av ringen, och jag hann precis se en sån där regnbåge precis innan jag
ramla i vattnet, lite små läskigt.
Sen andra gången så rulla jag på vattnet innan jag ramla i, ahaha.
Men det är så sjukt roligt ändå, sen igår kväll kom världen sötaste hundar.
Så vi var ute och busa med dom också, hur söta som helst är dom helt sjukt.
Sen somnade jag vid 2 typ, när jag inte orkade gå längre.

Men jag orkar inte skriva mer nu, ska kolla lite på datorn sen ska jag duscha
för första gången på typ 4584895 veckor känns det som, så det blir gött.
Sen ska jag till morfar för han fyller år idag, så grattis till han! :)
Men vi hörs senare skulle jag tro, puss på er


Tog bara någon bild! :)


Kommentarer
Postat av: Andreas så kallade Tiger SveN^

söt kille till höger:O

2010-06-27 @ 15:03:48
Postat av: Tiiina

svar till andreas: visst är han? :o

2010-06-27 @ 16:56:08
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0