Jag är glad! :D

Nu är det såhär att Tina Griberg har ett internet som funkar !
Har andvändt det mobila bredband saken, och jag har försökt att ladda
ner en film, och den fixa jag liksom i måndags, och den är inte
klar än för att det var så drygt, hihih, så det går riktigt drygt.
Men nu har vi äntligen fixat både internet och telefon, så nu kan jag
blogga mer, elr inte blogga mer, men oftare. För jag tänker inte vara
inne när det är så fint väder, så nu skiter jag helt i mina besökare.
Fixar det till hösten ist! ;)

Men nu ska jag snabba mig att lägga in lite bilder från konfan
och Eric Saade, för sen ska jag ut och sola.
Sen ska jag nog va med Annie och Amanda, det blir mys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0