ingen rubrik

Nu har jag precis kommit hem från Amanda, så nu sitter och äter
och funderar på vad jag ska göra i någon timme innan jag lägger mig
med datorn och kollar film, klockan är inte så mycket än, kanske ska
ut en stund kanske, jag vet inte riktigt.

Förut var jag iaf hos Amanda med Annie, och vi satt och prata en massa
och så, hon har precis kommit hem från Rhodos elr hur det stavas. Så
hon hade köpt massa godis som vi tryckte och så.

Imorgon är det inte helt klart vad jag ska göra, blir det fint väder ska
jag ut på sjön har jag bestämt, så jag hoppas verkligen det.
Men nu ska jag kolla lite grejer, hörs sen kanske! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0