"hörseln är bra men kort"

Jag är typ bäst på att säga smarta saker! :D

Dagen har varit hur bra som helst måste jag säga.
Min bror körde ut mig på sjön till Annie och hennes familj, så när
vi kom dit så badade vi nästan på en gång, och jag har kommit på att
jag sjunker om jag skrattar när jag ska bada, så det var inte bra.
Och så mobbade jag Annie när hon skratta när hon var i vattnet, as roligt!
När vi hade badat frös jag typ sönder, men vi satte oss och åt lite mat.
Sen ringde vi min bror så han kom ut med ringen så vi åkte lite, och
han ger sig verkligen inte, innan jag ligger i vattnet, så jag ramlade i 2 gånger
1 gång med Annie och 1 själv! men det gör inge ont när jag ramlar i vattnet iaf!
Sen somnade jag och Annie typ när vi hade kommit in, bara låg i flera timmar
hur jävla gött som helst, sen skulle vi packa ihop, men när vi hade gjort
det, gick vi till stranden och kollade när 2 killar satte upp tält, det tyckte vi
var roligt, sen började Annie snacka om sin dröm kille, håller med allt hon säger
utom 1 sak, KILLEN SKA BARA BLOND, hon tycker att killarna ska bara brunhåriga..
Men aja, tack för världens härligaste dag sötnos!


Kommer ni ihåg när jag målade min dröm kille? ;) hahah
Men jag måste säga en sak, det finns ingen som är HELT perfekt, säger som
i "Sommaren med Göran" det kan inte vara 100 %

Kommentarer
Postat av: annie

hahah, jag kommer inte få min pp.

fast jag har en gulliiii redan (a)

dom var typ sämre än mig på att sätta upp tält förresten, eller nåt :)

och ja asså, det kan inte vara 100%.

men jag älskar dig ändå (a) hihi (L)

2010-06-29 @ 13:34:21
URL: http://annieaxelssonn.blogg.se/
Postat av: Tiiina

Svar till Annie: nej det går inte ! :)

Nej, du är för dålig, dom satte upp det på 5 minuter :ooo Vi sover i tält! :D

Du är inte 100% ! ;) hihihihi <3

2010-06-29 @ 22:48:23
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0