Hemma för en stund

Hej alla söta läsare!

Nu är jag hemma för en stund, för jag ska hämta lite kläder och
så är pappa och Tobias på toa, det är så viktigt att dom måste gå hemma.
Så nu sitter jag och Andreas och kollar på Lotta! :D
Hahah, det har varit super kul, och vi ska sova där 1 natt till.
Så jag bloggar inge mer idag, kanske imorgon! :)
Igår åkte jag ring en stund, men jag fick världens jävla träningsvärk
i armarna och röven efter, men jag SKA åka idag också, för det är
hur varmt som helst ute, hur gött som helst.
KAnske kommer lite bilder senare, får se! Men nu ska vi snart
åka till ICA lövnäs och köpa korv med bröd ♥, och godis ! Sen åker
vi tillbaka dit och har det hur gött som helst! :D
Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0