Hejsan alla söta läsare

nu ligger jag i min säng och har bajs ont i magen :(
Verkligen jätte jobbigt är det, men det gör inte lika ont när jag
ligger ner, sån här ont i magen har jag haft sen jag var liiiten, och
det är jobbigt, me det går nog över snart.
Dagen har iaf varit bra, men den har gått riktigt fort.
När jag kom till Hannah satt vi bara ett tag och chillade
tills vi var tvungna att kolla på bröllopet, jag tycker dock det är
helt ointressant om ni frågar mig, men det var lite roligt
för jag och Hannah satt och mobbade typ allt och alla, sen orkade jag
inte mer, så vi stack och köpte godis och tog en cykeltur och räknade
flaggor, vi kom upp till 50 st innan vi inte orkade mer, sen åkte vi till
mig och började spela spel och sånt, sen hem till Hannah och äta
och jag tycker att Hannah borde åka till en doktor och kolla upp
hennes temprament, hon blir lite irriterad lätt tycker jag! :) hihi
Efter det cyklade vi hem till mig för jag skulle äta, sen lät det pang
så var klockan 11 och då följde jag Hannah hem, och nu ligger
jag här och chillar sönder och kollar på en 7 meter lång tårta! :D
hahaha, nej den är 330cm alltså 3 meter och 30 cm, haha.

Kommentarer
Postat av: Hannah

HAHAHA sju meter :)

2010-06-20 @ 00:53:38
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0