Godmorgon på er ♥

Natten har varit hur jävla jobbig som helst.

Jag och Hannah sov i tält hos mig i natt,  så vid halv 7 satte vi
upp tältet och alla tjata om att vi skulle frysa men jag trodde vi
skulle svettas ihjäl i natt, men det gjorde vi dock inte.
Vi la oss vid halv 10 typ, så satt vi och lyssna på musik och sånt först
sen började vi kolla på "remember me" den var sjukt bra!
MEn innan det tog det slut i batteri i Hannahs dator, så då var vi tvungna
att greja med det i flera minuter innan vi fick det att funka, och då kollade
vi på filmen, och medans vi låg och kollade på film var det inte så jätte
kallt tycker jag då, men sen hann vi inte kolla klart på filmen innan batteriet tog
slut igen, så vi ska kolla klart senare tror jag, och då bara låg vi och prata
typ i en stund, och då var klockan typ halv 2 kanskeeeee?
Sen började vi höra massa ljud som man alltid gör när man sover i tält
tror man, men det gjorde vi ju inte, så först ville vi gå in, och det var verkligen
nära på att vi gick in också. Och så var det så jääääävla kallt också, men
när hon var typ 3 så somnade vi, men sen vaknade vi vid halv 5 och frös
som faaaaaan, så jag satte på mig mjukisbyxor och en tjock tröja, men vi
låg vakna till halv 6 ändå, för det var så kallt, men vi lyckades somna
ändå, och då vaknade vi vid halv 11 och då dog vi seriöst, det gick inte
att andas där inne för det var såååå jävla varmt där inne, så då var det
bara att ta av sig alla kläder igen, men vi gick upp väldigt fort, för det var så
fint ute, så vi gjorde oss i ordning iaf jag, så ska vi åka och bada snart.
Men nu håller Hannah på att göra sig i ordning, så efter det åker vi och badar.
Så såg våran natt ut, jag tror det kommer lite bilder också, bara om jag tar
några från Hannah sen, men tack för natten sötan! :D


vi är bäst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0