beställt mobil! :D

Nu har jag och mamma äntligen beställt en mobil!
Hur gött som helst, för jag har ju haft Amandas mobil nu ett tag.
Så det ska bli gött med en ny, dock tycker jag det är lite jobbigt med
ny mobil, speciellt när det inte är sony ericsson, men det går nog bra!
Så jag ska ha den här mobilen tills jag har råd att köpa en Iphone! ;)
Vet dock inte när den kommer, men den här veckan borde den komma.
Tycker jag iaf, men nu ska jag gå ut en stund, Annie kommer och så.
Men vi hörs senare ikväll skulle jag tro! :) Kram på er


Mobilen som jag får! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är sjukt dålig :/

2010-06-22 @ 00:48:03
Postat av: Tina

svar till anonym: kanske inte är den bästa mobilen, men jag ska ha den så länge tills jag har råd att köpa en Iphone, för jag måste ha en annan mobil, för just nu lånar jag en kompis! ;)

2010-06-22 @ 12:10:55
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0