9 juni- fyller år om 2 månader!

Hej alla söta läsare!

Lite kort om veckan!
Måndag: var jag i stan och köpte massa saker med Annie
ni får nog se bilder någon gång! :) Super nöjd iaf!
Igår: Va med Hannah, Nygren och Patrik, hade super roligt
ett tag, fyfan, heheh, sen hoppa hos Hannah med Patrik, Hannah,
Liam och Lukas.
Idag: var på mörudden med arbetslaget. Senare bal för 9:orna.
Kommer bli en super mysig kväll tror jag!
Imorgon: SKOOOOOOOLAN SLUTAR!
Fredag: Tobias går ut 9an, sen inte något bestämt, blir utslängd..
Lördag: Salem al Fakir sen kanske ut och sova i tält med klassen!
Söndag: Kompisar isf.

Lite om vad som har hänt och vad som kommer hända! :)
Laddar för ett super bra lov nu! :)
Men nu ska jag nog lägga mig och kolla på film elr något, sen göra
mig i ordning och sen blir det bal vid halv 7, kanske kommer bilder! :)
Hoppas ni får en bra dag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0