6 Juni

Godmorgon!

Vaknade vid 10 idag och var hur trött som helst... men jag gick upp.
Och så satte jag mig och kolla lite på TV och nu har jag precis duschat.
Så jag ska snart börja göra mig i ordning, och sen får jag se vad jag
ska göra, men något kul blir det alltid! :)

Igår hade jag så sjukt roligt måste jag säga.
Jag åkte till mörmogård och träffade Annie, Christoffer
så var vi där ett tag, och det var inte så roligt, bara massa hög
musik så jag inte hörde vad jag tänkte, sen så kom Tobias så gick vi
till Ica, och jag köpte vindruvor och cola (Y) sen satt vi där ett tag.
Och då kom en "struts" som Christoffer sa, den var jätte gullig, haha.
Och Christoffer var lite sur, för dom kom massa "mysor" hahaha.
Sen gick vi tillbaka till Mörmogård, men det var inte länge vi var där.
Då gick vi till Christoffer för jag skulle kolla en sak i hans katalog, men
det tog typ 34897543 år innan han låste upp, och jag sprang och gömde
hans mobil i ett rör! (Y) jag försökte lura han att det kom vatten ur det, men
han trodde inte på mig ...
Och på vägen tillbaka till mörmogård fick jag en söt liten bög kompis (L)
Jag skulle fixa håret och då bad jag Christoffer ta min väska, och då skulle
han vara tjej, han blev super gullig, så nu är han min bög kompis! :)
Men när vi kom dit igen så spelade jag och Tim Air hockey eller vad det heter.
Och sen åkte jag hem 10 i 12, det var verkligen en super rolig dag! (L)


Rasmus sötnos! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0