5 Juni

Hej bloggen! :)

Här sitter jag och väntar på mat och har beslutsångest.
Jag vet inte hur jag ska göra, för jag vill ut och fiska, men jag
vill även ut och träffa folk, så jag vet inte hur jag ska göra.

Men förut var jag iaf på bergvik och skulle köpa lite kläder.
Skulle testa lite shorts, men jag hittade ingenting som jag passa i.
Jag hatar verkligen att testa såna kläder, usch och blä.
Men en tunika fick jag iaf av mamma, sen till veckan måste
jag till stan och köpa kläder iaf, för min månads peng, och så har
jag typ 2300 också, så då är jag typ 3000 att ha i stan (Y)
 
Jag har även nya sms på mobilen nu, så langa sms, den här månaden
har jag bara skickat 3000 sms typ, har ingen att skriva med.. :(
Och jag är verkligen super ledsen över det, för det är hemskt.
Att man kan sakna en så mycket som är helt störd är helt otroligt.
Men jag hoppas verkligen att du fattar det snart, och ah... <'3

Men nu ska jag hjälpa till med maten, vi hörs kanske ikväll! :)
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0