28 Juni

Godmorgon bloggen!

Vaknade av att jag fick sms idag.. så jag kommer nog va lite halv
sur idag, det är jag alltid när någon väcker mig, och jag har inte sovit
så skönt i natt heller, för mamma har bytt sak till min säng lakan och sånt.
Och jag måste ha ett speciellt, men inget av dom var rena, så det var svårt
att sova, men aja, jag får vänta tills det finns något rent, haha.

Idag var det tänkt att jag skulle ut på sjön till Annie, men det blir
nog inte så, för det är inte så fint väder ute, elr det är inte alls fint
väder ute, det är helt täckt med moln, men det kanske blir bättre senare.
För jag orkar inte bara va hemma idag, jag vill BADAAAAA

Men jag skriver mer senare, ska kolla lite TV nu, kram på er


Världens finaste hund på bilden, fast nu är du lite större än sådär.

Kommentarer
Postat av: Viktor Johansson

fett gullig gund <3 sorry för att jag väckte dig haha :)

2010-06-28 @ 14:03:47
Postat av: Viktor Johansson

hund

2010-06-28 @ 14:04:31
Postat av: Tiiina

svar till viktor : sjukt gullig, heheh lugnt vettu! :) <3

2010-06-28 @ 22:49:42
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0