21 Juni

Godmorgon bloggen!

Vaknade vid 11 när det ringde, jag hatar när folk ringer så tidigt.
För jag vaknar hur lätt som helst på morgonen, så jag vart sur.
Men jag gick ner och duscha, så nu sitter jag här och är sur på Hannah.
För hon sover verkligen bort hela dagarna, vi kommer inte va innan klockan 4
typ, så jag ska skicka typ 24398745854 sms till henne nu, för hon ska vakna.
Och så ska jag blåsa håret och sånt nu, sen ska jag va med Hannah, Patrik
och Nygren, tror vi skulle åka och bada!
NU VAKNADE HANNAH! :D:D:D:D JAAAAAAA! Bra Hannah! :D
Aja, nu ska jag blåsa håret, skriver mer sen tror jag!


Kommentarer
Postat av: Hannah

kaxa inte!!! du somna inte halv sex ;o

2010-06-21 @ 13:20:50
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/
Postat av: Viktor Johansson

Fiiiiiiin :D <33

2010-06-23 @ 21:39:33
Postat av: Tiiina

svar till viktor! : duuuu ja! :D <3

2010-06-23 @ 22:20:03
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0