19 Juni

godmorgon alla!

Är uppe tidigt idag också, fast inte lika om igår men ah.
Dagen igår var super braaaaa! jag och Hannah åkte in till stan
vid 1 tror jag att hon var, jag sa ju att jag inte skulle ta med mig pengar
typ, men jag tog med 1000 kr, men jag köpte för typ 400 så jag var duktig
ändå, det hände en sån sjuk rolig sak på H&M som jag och Hannah typ
dog av, helt seriöst alltså, det var så jävla roligt, folk i kassan skrattade
också, elr ah, typ alla skratta kan jag säga då, hahah.
Sen mötte vi iaf upp PAtrik och Nygren, men vi gick typ inte med dom
för dom var så tråkiga, hihi, sen när vi kom hem så gick vi till mig, alla
utom patrik, för han skulle hjälpa sin mamma med något, men sen kom han
när vi sulle till HAnnah för hon skulle äta, och efter det gick vi till ICA
för att tjocka oss lite, och sedan hem till mig för att kolla på film.
Och vi såg på "The Final" och den var riktigt bra faktiskt, den var vidrig.
Det var inge läskig, utan bara vidrig. Men när den var slut så
åkte alla hem till sig och jag la mig och kolla på "Starstruck" och smsa, men
jag råkade somna i från folk, vad elak jag är, sen vaknade jag vid halv 3 typ
och då hade "The Final" börjat igen, så jag fick panik och sprang och stängde
av filmen, sen när jag la mig igen blev jag as pigg, så jag smsade Patrik
för jag kände på mig att han var vaken och det var han, men dock inge rolig.
Men tillslut lyckades jag somna, men sen fick jag sms vid tjugo i 7 av Christoffer
där det stod: Är du vaken? och blabla, jag bara: jag är alltid vaken.
Han bara: ooofta du är vaken? :o hihih, gullig jag är. Men han hade ju väckt mig...

Aja, nu ska jag gå ner och se om det finns frukost, och så ska jag byta
dator, för den här är dryg, men vi hörs sen, kanske kommer bilder på kläderna också.
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0