17 Juni

♥ Godmorgon på er

Dagen började med att ligga och kolla på TV en stund.
Och sedan hoppade jag in i duschen, hur gött som helst.
Och nu sitter jag här och äter snabbmakaroner som jag alltid gör
på lov typ, snabbmakaroner och nudlar är det enda jag äter när
inte mamma och pappa är hemma. Jag kommer ihåg på påsklovet
förra året så åt jag seriöst ingenting på en hel vecka så jag gick ner 5 kilo
eller mer, kommer inte ihåg, men något sånt var det iaf, visst var det
bra att jag gick ner, men inte för jag inte ätit något, man måste äta mat! :)

Idag blir det nog bara va hemma och sola ett tag, sen kanske ut och
fiska med pappa och Tobias senare ikväll, kunde vart ute tidigare men
Mamma, Pappa och Tobias ska på sån här kurs att köra bil så, så Tobias
kan få börja övningsköra, lite läskigt, men jag litar på honom faktiskt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0