kom inte på någon rubrik.

Godkväll mina kära läsare!

Nu sitter jag hos Hannah och har precis kollat igenom lite bilder från
idag, men jag orkar bara lägga upp en bild från idag tror jag, och den
bjuder jag på faktiskt. Men dagen har iaf vart hur mysig som helst.
Liam kom till Hannah förut, och han är lika söt som alltid, sen har vi spelat
ett jätte roligt spel på wii, som man dansar på, as roligt var det!
Men nu ska vi nog lägga oss och se på the last song som jag och Hannah
såg på igår också :D:D:D:D:D så jag var typ damp igår! Så det blir mys!
Men vi hörs kanske imorgon! Kram på er


Så sjukt go är han! JAg ser hemsk ut men ah.


Min sötnos? Oooohja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0