När jag ändå håller på!

Nu har jag några minuter ledigt, hinner inte va med Hannah.
Ska vara med Martina nu, och så ska vi nog träffa Annie och Tobias också.


Men nu kan jag berätta om dagen med söta Annie Axelsson!
Jag mötte upp Annie vid ICA för vi skulle köpa godis, så när jag
hade köpt lite godis, och Annie köpt chips, var jag inte sugen på godis
längre, så jag ville ha jordgubbar, men då var det slut på jordgubbar vid ICA.
Så vi bestämde att vi skulle åka till Coop, men när vi började åka, så började
det regna, men vi SKULLE till Coop, och när vi hade cyklat typ 600 meter,
så börjar det spöregna, men det var ju hur gött som helst att cykla när det
regnade så vifortsätta, sen när vi hade cyklat halva vägen var vi as blöta, 
och då kommer en jävla bil förbi, så vi får 8495498768954 liter vatten på oss,
men vi var ju redan blöta, men ändå, man får betala för det faktiskt...
Men när vi väl kom till Coop så hade det slutat att regna, men vi gick iaf in och
köpte oss jordgubbar, sen cyklade vi till Annie för hon skulle äta, och när vi
hade kommit halvvägs, så börjar det spöregna igen,
och då började det åska också,  och jag hatar åska, så jag var as rädd,
för det var verkligen över oss, så vi cyklade som fan, sen när vi väl kom
 till Annie, fick vi oss en handduk, så satt vi där, utan kläder typ,
och skrattade lite smått. Det var verkligen sjukt roligt, sen åkte vi moppe till mig
och då blev det massa skratt när vi satt där på, haha, det finns så
roligt folk ändå,  sen tillbaka till Annie och åt jordgubbar.
Sen kom Andreas, så vi kollade på Bert, jag älskar Bert eller något, hihih.
Sen kommer Tobias, så då ägde jag ut honom på Mario Kart,
ägd blev han vill jag lova.
Sen åkte jag och Andreas hem, för jag skulle äta, sen ringde jag Viktor!
Så såg min dag ut men min älskling

Ingen bild blev det, men jag hoppas att ni läser, för det var sjukt roligt! :)
Men nu tror jag att jag ska hämta min favorit hos Hannah så åker jag nog till Annie.
Sen ska jag tvinga med folket att åka och bada, dom är tråkiga :oo
Och min favorit är Sten om ni inte fattade det, pappa lagade honom igår.
Så nu mår han som en prins! :) tihhhiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0