Jag saknar det lite!

Hejsan på er!

Mamma kom in och väckte mig idag, och tvingade med mig till
Hagfors för att kolla på speedway, för jag hade typ lovat henne det.
Om hon kunde köra mig till ett ställe, så jag hängde med henne.
Och jag måste säga att jag saknar speedwayen mycket faktiskt!
Fast inte att behöva åka så långt, men att träffa folk och sånt!
Men nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, är hungrig!
Sen åker jag till Annie för vi ska skriva tack kort för konfan, lite
efter så, men det gör ingenting, hiih, och så ska jag fråga henne en sak :)
Men vi hörs säkert senare! Kram på er


Sjukt bra låt tycker jag!
Jag ångrar att jag inte kramade honom när jag hade chansen.. :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är sjukt söt ;)

Jag har kramat han :P

2010-07-24 @ 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0