Jaadåååååh!

Hej på er!

Nu har precis min lilla korv åkt hem, för hon skulle äta!
Men hon kommer nog senare, om hon hinner!
Men dagen har iaf vart super rolig, jag mötte upp Hannah
så  gick vi till mig så skulle vi baka, men då hade vi inte allt
så det var bara att åka till ICA och handla, och det spöregna ju, så
vi blev en aning blöta vill jag lova! Men vi började baka iaf, vi var
inte riktigt säkra på hur man gjorde, men det gick riktigt bra ändå!
HAnnah var lite orolig, men dom blev super goda! Sen spelade
vi poker, jag äger på poker, men jag hade otur idag...
Hon vann båda gångerna, fast andra gången orkade jag inte
slutet, så jag la hur mycket som helst, men vi får köra igen, då ska
jag äga ut henne, för jag vet att jag är bättre än henne! :) hihih
Men om hon hinner tillbaka så ska vi spela lite wii resort !
Det var ett tag sen jag spelade det, så det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0