Hemma! :)

Saknat mig? Ja klart ni har!

Jag ska skulle inte komma hem än på ett tag, men jag har en sån
jävla mensvärk som tar död på mig, så jag orkade verkligen inte..
Nu ska jag vara söt och skriva lite om vad vi har gjort!

Fredagkväll: Jag och Annie tog ett bad så fort vi kom fram.
Sen gick vi runt lite och så, pratade en stund, sen la vi oss.

Lördag: Åkte till ett annat ställe, var där hela dagen, mamma och pappa
kom ut en sväng, jag typ började gråta, för jag höll på att gå under..
För mitt batteri i mobilen tog slut as fort, och det är ju inte så himla lätt
att ladda den heller, och jag ville prata med folk, för ah...
har ett nytt beroende (a) Så jag var nära på att åka hem, men jag fick
ladda den en stund, så det gick bra.
Och så såg vi en ÄÄÄÄÄÄÄÄLG, as coolt var det, jag, Annies bror och
hennes pappa var as nära den, så vi hörde när den kissa, hur coolt är inte det?
Ni får nog se bild någon gång, om ni har tur! :) ihihih, as coolt var det iaf!
Sen badade vi några gånger, och det var hur skönt ute som helst, och
så tog jag och Annie jätte söta bilder, som ni ska få se senare om ni har tur!

Söndag: Vi tog en båt tur förbi massa saker, sen till söa som vi var första
natten, och så var vi där, och jag läste 80 sidor i en bok, det är väl iaf hur coolt
som helst? jag brukar aldrig läsa! Så jag är stolt över mig själv!
Sen satt vi och grillade lite mat, sen senare på kvällen spelade vi yatzy. och jag
kom sist, och nej, jag är inte dålig på det, hade bara lite otur... :(
Eller säger man inte  "tur i spel otur i kärlek" ? då måste jag alltså ha tur i kärlek?
Det är väl bra?

Idag: vi tog en sväng i älven och stannade vid mariebergsskogen, så gick
jag, Annie och hennes bror gick och kollade på djuren, hur kul som helst
om ni frågar mig, hahaha! Sen kom mamma och hämtade mig.. tyvärr..
Jag hade kunnat vart där ett tag till, för det är gött! :)

Kanske kommer lite bilder senare, får se hur det blir! :)
Hoppas ni har haft det bra, för det har jag, och Hannah är söt
som bloggade lite åt mig, hihih! :)


Bild på mig och sötaste Annie, tack för att jag fick följa med er, du är bäst sötnos!
Och förlåt för jag inte klarade mer... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0