Grattis världens bästa viktor!

Hoppas du får en jätte bra dag, för det är du verkligen värd sötnos!

Dagen har varit sjukt rolig måste jag säga!
Först åkte jag och Hannah och badade, och det var så sjukt gött
i vattnet, sen åkte vi hem till mig och åt lite, sen var det tänkt att jag och
Hannah skulle kasta vattenballonger och så, men det var så äääckligt varmt.
Så vi stannade inne och spelade wii i flera timmar, så jävla roligt var det.
Sen vid 8 åkte vi till mig och hämtade pengar sen köpte vi oss pizza, dock
åt jag inte ens halva pizzan, för det var inte så gott.. Och efter det dampade
jag och Hannah på stutsmattan som vanligt, så jävla roligt är det, haha.
Och sedan började vi spela wii, och jag och Hannah får damp till slut.
Sen åkte jag hem vid 11, och nu sitter jag här och ska snart lägga mig
för jag är så sjukt trött.. och så har jag växtvärk som inte är växtvärk, men ah.
Hoppas att Hannah lägger upp några bilder, för jag har inte tagit några! haha.
Så då kommer det bilder imorgon, men jag vet inte när, för jag ska va med
Martina imorgon ÄNTLIGEN, var aldrig med henne igår, för ah. Men imorgon.

Aja, nu ska jag lägga mig och sätta på en film, kram på er

Kommentarer
Postat av: viktor johansson

tack tina <33 du är bäst och sötast! <3

2010-07-15 @ 00:00:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0