GRATTIS MAMMA

Godmorgon på er!

Natten har varit lite sådär, först vaknade jag vid halv 5 och hade världens
jobbigaste växtvärk, så jag trodde jag skulle dö, men jag gick ner och tog en
panodil, så låg jag och lyssna på musik en stund, sen somnade jag, sen kom
pappa och väckte mig vid halv 10 för jag skulle ner och säga grattis till mamma.
Sen var jag så jävla trött så jag gick och la mig igen, sen när jag vaknade vid 10
över 11 hade jag så jävla ont i mitt öga, för jag har något under ögonlocket.
Så mitt öga är svullet.. :( Men det syns nog inte när jag får lite smink på det!
Så ni kan nog få se en bild på mig idag! :) får se om det blir bra bara!

Men nu ska jag hjälpa mamma, vi hörs senare skulle jag tro!
Kanske inte hinner blogga så mycket idag, men något inlägg till kanske!
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0