Gårdagen var super bra!

Godmorgon på er!

FÖRLÅT att jag aldrig håller det jag lovar, men hann inte blogga igår! :oo
Men nu bloggar jag snabbt innan jag ska göra mig i ordning, för idag
ska jag och Hannah till stan! :D

Men gårdagen var iaf super bra! vi åkte och badade sen kommer världens
sötaste unge, så vi hade as roligt med han, han började med att hälla
vatten på mig, så igår kväll så hade jag sand i hela min säng, för jag hade
sand i håret -.- men det gör inget, för Liam är världens sötaste elr något!
Sen hem till Hannah och spela super mario, men det blev inte så länge!
Sen efter det kom vi på att vi ska hyra film, men vi hade inga pengar.
Så vi åkte till mig och hämtade pant, men då var Hannah lite damp.
För hon hatar verkligen det, men det gick bra! och vet ni vilken film vi hyrde?
Jo, vi hyrde HANNAH MONTANA, ni vet att jag och HAnnah älskar det!
Så vi satt och kollade på det hela kvällen igår, dock hade vi sett allt...
Sen när vi hade hyrt filmen så skulle vi cykla iväg, och vet ni?
NÅGON HAR GJORT PUNKA PÅ VÅRAN ÄLSKADE STEN, jag skojar inte.
Jag och Hannah mådde as dåligt, jag trodde seriöst jag skulle börj gråta.

Aja, nu måste jag göra mig i ordning, pusssss på er.
Dagen med Annie får ni höra senare! :)


Liam sötnos, som häller vatten på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0