Det var min dag igår!

Godmorgon på er!

Bloggade ingenting igår, men det var för jag kom hem från Hannah
vid 11 och då pratade jag med viktor till typ tjugo i 1, och då hade
mamma stängt av datorn så då orkade jag inte starta den igen.

Men dagen var iaf super bra! Gjorde massa kul som vanligt!
Ägde ut Hannah på mario kart och på kortspel. Det var att lite synd om Hannah.
Fast jag tycker inte det, för jag bara skratta åt henne, haha.
Sen vid 10 så blev jag och Hannah helt damp, ahaha, vi hade så jävla roligt!
Elr ah, hela dagen var bäst! Du är min Hannah och baraaaa min!

Men nu väntar jag på att Martina ska smsa, så ska jag göra mig i ordning.
Elr jag vet inte om jag ska sminka mig, för mitt öga är as damp idag.
Men jag ska iaf va med min bäääästa Martina Nilsson som är så saknad!


Bild från förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0