det här är en bra rubrik

Sista inägget för idag blir det nu!

Nu är jag tusen trött, så nu vill jag bara lägga mig i min säng och sova.
Men jag ska ner och vara lite social ett tag till tror jag, har dock tvättat
av mig mitt smink, men det gör ingenting, haha, men sen ska jag sova!

Dagen har iaf vart bra, känns som jag ätit hela dagen.
Men vi har gjort massa saker, lekt lite med en som heter Astrid.
Jätte söt är hon, hon är 4 år, och kan redan räkna till typ 10 på engelska.
Ganska coolt ändå, sen kom det massa annat folk, och så.
Så det har typ vart fullt upp hela dagen, fast jag och Annie hann att sticka
iväg för att prata lite med Viktor, men sen tillbaka och fixa med mer mat.
Men nu ska jag ner och va lite social, vi hörs imorgon skulle jag tro!
Fast jag ska sova as länge imorgon, men det kommer säkert inte gå bara
för att jag vill det.. Men aja, får se hur det går. Godnatt med er


Kommentarer
Postat av: Viktor Johansson

Det var en roligt pratstund vi hade :D <3

2010-07-10 @ 12:17:36
Postat av: Tina

svar till viktor: det var det verkligen! :) <3

2010-07-10 @ 12:44:28
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0