Bästa dagen igår!

Godmorgon på er!

Orkade inte blogga om dagen igår, för det var så mycket att skriva.
Men nu bloggar jag, men jag kan säga en sak, det kommer inga bilder
för jag såg hemsk ut igår, så ni får se bilder någon annan dag.
Kanske idag om ni har tur, för idag ska jag vara med Hannah och Cia!
Så det blir super kul, skulle velat bada, för det är så fint väder.
Men nej, inte idag, jag klarar mig nog, har fått en jätte fin kjol
av mamma som jag ska ha idag, hon är snäll! :)

Aja, jag cyklade och mötte Hannah igår, så cyklade vi till Coop och det är
typ tusen långt dit, och jag hade fel cykel, men jag vågar inte cykla på min andra
för Andreas hade förstört mitt hjul, så det var typ tusen snett, så ah.
Jag tog Sten dit, och jag ångrar det, fyfaaaaan jag dog, för om jag och Hannah
ska cykla i samma tempo liksom, så måste jag trampa 5 varv och Hannah 1
plus att det inte finns några väcklar elr vad det heter på den.
Aja, så vi köpte det vi skulle, och åkte vidare till ICA och köpte choklad och
choklad, men Hannah är typ tusen vrång elr något. jobig är hon...
Ah, så vi köpte jordgubbar hos en fin kille. det blev ungefär såhär:

T: Hannah, den där killen är as fin.
H: Är han???
Sen när vi hade köpt:
T: Visst var han as fin?
H: Ja, han var riktigt fin.
HAn var finare än vad du trodde elr hur Hannah?

Sen åkte vi hem till Hannah och åt jordgubbar och sånt, sen gick klockan tusen
fort, så vi åkte tillbaka till ICA och köpte chips som vi skulle ha till allsång
på skansen, för Eric var med där igår, så vi kollade på det.
Sen när det var slut, fixade jag mina högtalare, så vi dunkade musik, så jag var
rädd att mina grannar skulle komma till oss, för dom gnäller för allt.
Men det gjorde dom inte som tur var, sen körde jag och Hannah en rolig sak.. hahaha.
Sen när Hannah skulle hem så följde jag henne, och då la jag mig på marken.
Sen kommer en och börjar tuta på mig och Hannah, hon trodde nog jag var död.
Men jag låg ju och höll på med mobilen, så jag fattade inte riktigt, konstig människa.
Sen när jag hade följt henne, så kom någon läskig människa och prata med mig.
Och jag blev så jävla rädd, jag trodde jag skulle dö, fyfan va jag blev rädd, han pratade
inte svenska så det gjorde inte saken bättre, fyfan. Aja tack för dagen bästa
Hannah HAmberg, du gör alla mina dagar (Y)


Och nej, det blev inte ett långt inlägg... men läs nu! :) hahaha.


Här är bild på min älskade cykel, för er som inte sett! ;)
HAhaha, så jävla cool så ni vet inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0