ännu ett par! :)

Hejsan på er!

Får se hur jag gör, jag har nog kvar bloggen, tror jag!
Vill inte lämna en del av mitt liv, så det får bli såhär!

Dagen har iaf vart bra! Åkte in till stan med Hannah och Cia.
Och vi gick runt lite, och gissa vad jag köpte? Jag är riktigt lycklig
nu, jo jag har köpt ett par kawasaki skor till ! :D hihih!
Så jag är as glad, sen gick vi runt lite, sen åkte jag hem vid 6
typ, för dom skulle på bio, och jag ville inte med så!
Så för första gången åkte jag buss själv, jag är stolt över mig själv!
Nu sitter jag och väntar på att någon rolig ska logga in på msn!
Och så blir det bara att sitta här hela kvällen skulle jag tro!
Imorgon blir det att leka med bästaste Hannah Hamberg, får se
vad vi hittar på, men något kul blir det alltid! :) ihhii


Fick bli ett par röda, så nu är jag och Hannah ganska lika! :) hihih
Dock är dom lite för stora, för det fanns inte i den jag skulle ha! Men dom
funkar, så det blir super bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0