"ahaha hon har mens i örat"

Hahahahah ruriken!
Jag typ dog när hannah sa så, hon fattade inte vad vi pratade om.
Men jag och Cia pratade om våra hål som vi har i örat, och så
typ sa Hannah att jag hade det, hon hade vart tyst as länge.
HAhaha jag tog, seriöst, fyfan så roligt! :P ahha


Dagen har iaf varit super bra, har gjort massa med saker, men ska
inte tråka ut er med mina långa inlägg! ;) haha.
Inga bilder blev det heller, jag blev besviken på Hannah när hon inte
hade kameran med sig idag.. usch och fy.

Men nu ska jag prata med folk, sen sooova, och imorgon blir det att hjälpa
till lite hemma, måste städa och skit, det som jag äääälskar. Men måste det
för mamma fyller år på fredag, så ah, ska vara snäll, fast jag är alltid snäll.


DET ÄR ALLT INTE SANT. Hon tvingade mig... :( hhihihi älskar dig sötnos

Kommentarer
Postat av: hannah

du har faktiskt mens i örat. och jag älskar dig också din lilla bajjjjjjjjjjjjjjjjs <3

2010-07-08 @ 14:49:36
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0