ååååh underbar dag! :)

Hej på er mina söta saker!

Dagen har varit hur bra som helst måste jag få säga!
Fast dock så började den inte så bra, för jag och Hannah försov
oss, vi skulle upp 9 men vi gick upp 10, så jag fick panik, så stressa som
fan, och det skulle jag inte gjort, för då mådde jag riktig illa, trodde jag
skulle spy, och jag skojar inte, så vi åkte hem till mig så jag fick vila en
stund, sen åkte vi in, så vi kom in vid tjugo över 1, och då gick vi runt
lite med Annie och Tobias, sen gick vi och ställde oss, så vi stod längst
fram, hur bra är inte det då? Sen ville vi ha mat, så Annie gick och köpte.
För vi var rädda att någon skulle ta våran plats, så vi satt där och åt, och
alla kollade på oss, sen skulle jag och Annie på toa, och vet ni vad som
hände då??? Jo jag och Annie hittade Erik Grönwall, så vi fick en kram
av honom, hur coolt och gulligt är inte det? :D:D:D
Sen tillbaka och vänta på att klockan skulle gå, och vet ni? Det gjorde den! :D
Tillslut blev klockan 7 så det kunde börja, och jävlar så kul det var!
Dock var det trångt att stå längst fram, men jag lever! :) hihih.
Några bilder kommer nog, dock funkar inte min kamera längre typ.. fyfan
va sur jag blev, för när Eric kom så typ gick den sönder, så inga bilder blev
bra typ -.- Men någon bild får ni nog se ! Men det blir imorgon!
Sen när det var slut skulle vi gå och se om vi hittade dom, men det var hur
mycket folk som helst så det gick inte, men då hittade vi ett ställe vi kunde
stå på, men det satt en trevlig kille där, så vi började prata med han, och han
var jätte snäll, förutom att vi inte fick komma in, men då skulle han nog bli av
med sitt jobb om han släppte in oss, men vi stod och pratade med han ett bra
tag, sen när vi skulle gå fick vi en kram av honom (L) hihi gulligt!
Så nu har jag lagt till honom på facebook, så jag kan få prata med han (a)
HIhih, men nu skriver jag inte mer, för nu ska jag ringa min sööötnos! ♥
Ni får se bilder imorgon skulle jag tro, om jag hinner, ska va med Annie
och Amanda och en till ? :) hihihi, men vi hörs imorgon det lovar jag! :)


Hur cool tröja fick inte jag då? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0