Åååååh så mysigt



Bilden säger allt, har inte mycket att säga! :) hihiih


Nästa gång vi ska ut är det min tur! ;)




Åååååh sommar (L)




Skulle inte va fel med kille elr vad säger du HAnnah? Fusk Annie :oo


Det här har jag drömt om, med en kille alltså! (a)




Sååååå otroligt sööööta!


Tihihihih :)


Dom här är väl också söta? ;)


Tobias började blöta som vanligt, så då skulle Emil hjälpa honom!


Trevliga pojkar! :)


JA undrar ni varför Annie ser ut såhär?
Jag, Annie och Tobias skulle bada, men vi hade inga badkläder, så vi
badade med trosor och bh, så det blev liiiite kallt vill jag lova!



Bjuder på en bild, såhär söt är man när man har badat med smink, är as svart vet.


En söt bild till fick det bli! :) ihihi

Men nu ska jag lägga mig och kolla på film och smsa lite tror jag!
Men vi hörs nog imorgon, hoppas ni haft en bra dag! För det har jag! :) hihi


Kommentarer
Postat av: hannah

TINA, VART FAN ÄR HUND BILDEN??????? den var ju extremt gullig, du såg nästan ut som din vän hannah.

Åhja , skulle vara hur mysigt som helst med kille , dumma annie ;o .

2010-07-19 @ 00:13:27
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/
Postat av: Tina

HAhahah, Annie tyckte också att jag skulle lägga upp den, men nej tack, hahaha. Men vi har massa andra hund bilder så det går nog bra ändå! :) hihi.

Mmmmmh, dumma Annie :(

2010-07-19 @ 12:25:09
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: annie

dumma mig :(

haha söta <3

2010-07-20 @ 13:21:32
Postat av: Tina

svar: dumma dumma annie... :( <3 hihihi

Ni är super söta! :)

2010-07-20 @ 14:02:44
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0