8 Juli

Tjenare!

Känner mig allmänt glad idag, men det är gött det!
Dagen har varit hur go som helst, har typ pratat med Viktor hela
dagen, och lite med andreas också, och så har jag städat och
bakat 4 saker, så jag var riktigt trött på det sen. För det var samma sak
som jag bakade hela tiden.. Men nu är jag klar, så nu ska jag chilla vid
datorn ett tag till, sen blir det att lägga sig, och sooooova i min sköna säng.
Jag har bytt i min säng nu, till det som jag MÅSTE ha, för jag sover skönast i det.
Och ja, det är väldigt noga vilken sån där sak jag har!

Kände att det blev ett tråkigt inlägg nu, men orkar inte, tänkte bara
säga vad jag har gjort och vad jag gör och så. Men vi hörs nog imorgon!
Puss på er sötnosar ♥


Så här ska det se ut! Eller hur Hannah? ;)

Kommentarer
Postat av: hannahbästhamberg

åhja, sådär ska det se ut!! :D

Kan jag komma och chilla i din säng eller? (a) jag gillar den, det vet duuuuuuuu.

2010-07-08 @ 22:45:52
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/
Postat av: Tina

svar: Ja det tycker jag att du ska göra sötnos! :) <3

2010-07-09 @ 15:10:52
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0