6 Juli

Godmorgon på er!

Såhär länge har jag inte sovit på hela sommarlovet, men nu så.
Nu kan jag sova länge, hur gött som helst, bara att jag vaknade vid halv 6
och tänkte gå upp, för det var as ljust ute, men då kollade jag klockan.
Så då var det bara att lägga sig igen och sova. Och nu så vaknade jag
halv 12, as coolt om ni frågar mig! :D

Idag blir det att va med Hannah, och vi ska åka och köpa jordgubbar och choklad
och sånt, så ska vi äta det, hur gott är inte det? ;)
Kanske kommer lite bilder senare, men varje gång jag säger det blir det inte så.
Men nu skaaaaaaa det komma bilder, för jag tar med min kamera! :)

Ha en bra dag !


Bara min hannah på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0