31 Juli

Hej på er ! :)

Allt bra med er idag? Själv är jag väldigt trött..
Somnade när jag kollade på filmen igår, sen hade jag inge
batteri i mobilen, så jag vaknade av att den lät, sen dog den
ju till slut, och jag kan inte sova när inte min mobil är på, för
jag vet ju inte vad klockan är, så allt blev fel, så jag gick upp
vid 10 idag, och la mig i soffan och halv sov tills nu typ! 
Och nu väntar jag på att min kära vän Hannah Hamberg ska
vakna, Hannah ska sova här idag, kommer bli massa mys!
Mamma och pappa ska på fest ikväll, så vi är typ själva, förutom min
bror, men han låser bara in sig på sitt rum, så det är lugnt!
Så jag och Hannah ska hyra film och ha massa mys idag!
Nu vaknade min smurf! (Y) Men vi hörs senare !

Jag är nöjd med min nya header, men ah, känns inte så bra att Annie
och Tobias är med på min header liksom, för ah! Men det är gulligt!
Så det får bli såhär ett tag nu tycker jag! :) Gör väl inget? :) iihih


Jag tror jag behöver en ny dator... Elr så kan någon fixa den här.
hihi dyrt, men jag gillade den här! :( hihih :)


Kommentarer
Postat av: annie

känns lite stört, men ah, haha ;)

2010-07-31 @ 15:18:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0