28 Juli

Godmorgon på er!

Orkade inte blogga igår, blev så jävla trött på dom som kommenterar
anonymt, så jävla fega så det finns inte!
Nu förstår jag hur det är att vara tex kissie dessie och dom. usch!
Men jag svarar inte på dom kommentarerna så det är lugnt!


Idag blir det nog bara att va hemma typ, elr jag ska på kalas igen vid
4, för mammas kusin fyller år idag, så grattis till henne!
Så jag ska ner och säga grattis och sånt, sen har jag inget bestämt!
Jag är väldigt sugen på att bada senare ikväll, får se om någon hänger
med mig, annars vet jag inte vad det blir! Mamma ska även ringa
och boka inför Liseberg också, så jag och Annie hinner innan det är fullt.
Vi kommer verkligen ha så sjukt kul! :D
Men nu ska jag ut och klippa gräset, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0