20 Juli

Först vill jag bara säga att jag är inte på humör. Den var bra tills igår
kväll, och sen har det bara blivit värre och värre, men orkar inte ta det här.


Men iaf, idag vaknade jag och inte kunde öppna mitt höger öga, för det kom
massa klet och grejer, så nu har jag en infektion (stavning) i mitt högra öga.
Mycket problem med det ögat nu tycker jag, så det är hur rött som helst..
Sen skulle jag vart med Hannah idag, men jag måse med på sjön, men det
går bra det också, för vi ska åka vattenskidor, så det är kul! :)
Annies familj ska med också, då blir det extra kul! :)
Men nu måste jag hjälpa dom att packa och så, vi hörs kanske ikväll !


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-07-21 @ 14:08:11
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0