2 veckor kvar!

Hejsan på er mina söta bloggläsare!

Jag vet, jag är dålig på att blogga, men har inte haft tid idag!
Började med att jag gick upp vid 12 tror jag hon var typ?
Kollade lite på top model som gick, sen kommer mamma hem
så stack vi till banken och fixade lite saker, sen vidare till stan, så fick
jag ett par nya kawasaki skor, och ett par nya mjukisbyxor, som jag
verkligen behövde (Y) ni får se mina älskade skor imorgon!
Sen hem och äta världen godaste mat, korv med bröd!  sen stack
jag till HAnnah, så kollade vi på en as bra film, sen blev det att spela
kort och dampade lite, och nu kom jag precis hem, så nu ska
jag blogga klart sen ringer jag nog Viktor! Måste prata med Annie
också, för vi måste boka saken till Liseberg, men jag vet inte hur
man gör, så jag får fråga Lina också, men det blir nog bra! :)

Imorgon blir det att åka till mormor och äta mat, och hälsa på min
tremänning som är där på besök, har inte träffat henne på flera år.
Jätte söt är hon !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0