2 Juli

Godmorgon på er !

Och ja, jag vaknar tidigt, men jag vaknar ALLTID tjugo i 10 typ.
Men det gör inte så mycket, bara gött att komma upp tidigt!
Bloggade inget igår som ni märkte, men det var för det inte hände så
mycket, var mest inne och prata med folk på skype, det är väl roligt ändå? ;)
Först tyckte jag det typ var hur värdelöst som helst, men det blev roligt.
Fast dock så är jag väldigt osocial, jag är inte sån som älskar att prata i "telefon"
med riktígt om ni fattar vad jag menar, jag gillar mest msn och sms och sånt, fast det
är ju roligast att prata i verkligheten, men det gick så bra så.
Städade även en del också, klippte gräset tex, det som jag hatar mest, klippte framsidan
på typ 5 minuter, så jag missade mer än hälften. hiihih busigt.

Igår på förmiddagen frågade Annie om jag ville hänga med henne på sjön i flera dagar.
Jag tror jag ska med, men ajg är ganska sugen på att passa rasmus också, för det ska
vi göra, men mamma och pappa tycker jag ska följa med, så jag ska nog det.
Så jag kommer inte blogga på flera dagar, vi kommer hem senast torsdag, så det
blir ett tag, jag vet att ni kommer sakna mig... :( jag saknar redan min dator.
haha, men det ska nog gå bra, jag har ju min mobil, så ni får skicka massa sms till mig!

och vet ni? jag ska nog inte ha moped, jag tror jag klarar mig utan, så jag ska
försöka få min mamma att köpa en dator till mig ist, tycker jag att jag borde få.
Moped är ju mycket dyrare än en dator, så jag hoppas på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0