17 Juli

Godmorgon på er!

Känner att jag egentligen itne har något att skriva om.
Men jag skriver ändå, kommer nog lite bilder nu också från
igår när jag badade med Martina, Annie och Tobias.
Det var iaf super kul, för det var hur varmt som helst i vattnet, men
jag är så tråkig, så jag gick upp ganska fort, för det blev kallt efter
ett tag, men Martina följde med upp så det var lugnt.
Sen satt vi och hade alllmänt kul hela tiden! Sen bestämde vi oss
för att spela minigolf, så det gjorde vi, och då kom det massa folk som
spelade med oss, det blev: Lina, jag, Annies bror, min bror och Tobias, för
Annie ville inte vara med, men det var iaf hur mysigt som helst! Sen blev
hem och äta hur god mat som helst, tror inte jag har ätit så mycket mat
på hela sommarlovet, så fatta hur gott det var! :)
Sen kom Tobias, så gick vi ut och gick, och så mötte vi upp Albin. Och då
tog vi oss en liten sväng, och så kom jag hem vid 1 då var det bara att
lägga sig, för jag var så sjukt trött.. Och natten har varit jobbig, har sovit
hur skönt som helst, men jag har drömt en massa, och jag mår dåligt
över det, för det är hur jobbigt som helst, tänker jag på det, så känns det
som jag kan börja gråta typ... 


Fattar ni hur mycket jag har saknat Martina ?


Min söta sak


Oooooh här är man cool! :)


Ajaj, han blödde på 2 ställen efter att han hade badat.


Och nej, jag har inte tagit snett, det är taket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0