13 Juli

Godmorgon på er!

Natten har verkligen inte vart alls bra, la mig med växtvärk, och hoppades
att den skulle gå över, för det blir ju as varmt, och då brukar det gå över.
Men nej, jag vaknade vid halv 4 i natt typ, och hade så jävla ont så jag
knappt kunde gå, men jag gick till mamma och bad om panodil, sen letar hon
i typ 10 min, sen ropar hon på mig, och säger att det inte finns, så jag får
panik, och försöker gå ner, sen när vi hade letat ett tag, så hittade vi en ipren.
Och då kom paniken, jag kunde inte andas eller något ett tag, kunde inte slappna
av, så jag låg där och grät ett tag, sen när jag kände att det började gå över, tog
jag bort, mitt täcke, så jag låg bara med sånt där ja, kan inte förklara, för det var
så äckligt varmt, för jag har ju sånt där duntäcke, så det blir äckligt varmt.
Så, så var min natt, hoppas ni har haft en bättre natt än mig..

Men nu ska jag göra mig i ordning, så ska jag va med Annie och Martina sen!
Får se vad vi ska göra, men något kul blir det, det lovar jag er! ;)
Bloggar nog innan jag sticker! ♥


Så där cyklade vi med pizzan? Hur coolt var inte det? Jag var dock rädd att dom skulle
ramla ner, för Hannah kan inte cykla så bra... hihihi


Kommentarer
Postat av: hannah

Jahaaaa så nu kan jag inte cykla så bra , okeeeej ;) jag tappa dom inte ju ;o

2010-07-13 @ 12:24:45
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0