12 Juli

Godmorgon på er!

Bloggade inge mer igår, men hade inget att skriva.
Men jag kollade på fotbollen, första matchen jag kollade på!
Och det var läskigt spännande! Så det var en bra match, och det
var helt rätt att Spanien skulle vinna iaf!
Sen ringde viktor så pratade vi i flera timmar typ, okej 2 timma.
Sen somnade jag vid halv 2 typ, och vaknade vid halv 12 typ.
Och nu håller jag på att packa, för jag och Hannah ska åka och bada nu!
Super roligt! Kanske kommer kort idag, har inte mycket batteri i min kamera.
Men någon bild kanske jag kan ta, aja vi hörs senare ikväll tror jag väl.
Pusssssss på er


Oooops, tog en bild av hannah... busigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0