Vilken natt...

Asså fyfan.
När jag gick och la mig igår satte jag på en Irene Huss film.
Och så smsa jag lite.
Men sen när folk skulle sova så kollade jag lite till.
Sen somnade jag ifrån filmen.
Sen vaknade jag vid 2 så stängde jag av TV på dosan.
Men DVD var på fortfarande för jag VÅGADE inte gå och stänga av den.
Sen skulle jag sova igen.
MEN JAG KUNDE INTE!
Men jag försökte sova hela tiden.
Sen vid 3 smsade jag till Nygren och sa att jag inte kunde sova för jag visste att han och Patrik skulle vara uppe inatt.
Så Nygren svarade och sen smsade Patrik till mig.
Så pratade vi en stund.
Sen försökte jag sova igen.
Men det gick inte.
Jag började grina till och med för jag var så sur för jag kunde inte sova...
Sen smsade en annan människa vid typ halv 4 och frågade om någon var vaken jag bara:
"Jaaaaaaaaaaaaaaa, men jag vill inte vara det!"
Jag försökte och försökte men det gick verkligen inte.
Jag tänkte på den där jävla äckliga gubbden i filmen.
Jag var svin rädd.
Men sen hörde jag att någon gick på toa.
För jag har mitt rum precis vid toan.
Så då kände jag mig mer säker hemma.
Så jag lyckades somna!
Så vid 4 hade jag äntligen somnat..

Så var min natt...
Riktigt trött var jag när jag vaknade vill jag lova!
Men nu håller jag på att städa mitt rum.
Har precis dammsugat och så.
Så nu ska jag gå ner med massa saker och bädda sängen sen är det klart.
Så när jag är klar med det ska jag göra mig i ordning.
Sen ska jag vara med Hannah, Nygren och Patrik.
Men jag och Hannah ska iaf se nya Wallander.
För vi såg aldrig den igår.
Så ska vi köpa godis om vi hittar pengar idag!
Men ska fortsätta att städa nu skriver mer sen!
Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0